niedziela, 30 grudnia 2012

Mydło do higieny intymnej, czyli o kosmetyku ważnym dla kobiety

Niestety, ale po wakacjach używałam kilka różnych żeli do higieny intymnej i jeden z nich wywołał u mnie nieprzyjemne infekcje. Odstawiłam wszystkie, ponieważ nie chciałam już ryzykować. Postanowiłam znaleźć dla siebie coś delikatnego, co z pewnością mi nie zaszkodzi. Padło na mydło Green Pharmacy, które szczyci się dość przyjemnym składem. Zaryzykowałam - czy słusznie?
Mydło do higieny intymnej znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 370ml. Ciemny plastik przypomina brązowe szkło, poza tym bardzo ładny design cieszy oczy, dzięki czemu produkt stał się prawdziwą ozdobą łazienki. Na etykiecie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje - sposób użycia, skład oraz działanie.
Producent naprawdę się postarał i zadbał o najmniejsze szczegóły.Butelka wyposażona jest w bardzo przydatną pomkę, dzięki czemu produkt zyskuje na wydajności.
 Tak jak wspominałam - mydło jest bardzo wydajne, a do tego tanie. 370ml kosztuje zaledwie 8zł i jest bardzo łatwo dostępne. Działanie również jest bardzo dobre. Kosmetyk bardzo szybko koi i łagodzi wszelkie zaczerwienienia. Nawilża oraz odświeża okolice intymne na długi czas.  Baaardzo delikatnie się pieni, tak jak należy. No i to co najważniejsze - nie podrażnia, nie uczula, ani nie wywołuje swędzenia.
Konsystencja mydła jest dość, gęsta, przypomina żel. W zasadzie jest idealna jak na mydło do higieny intymnej. Ma delikatny zielonkawy kolor oraz bardzo naturalny, ziołowy zapach, który jest dość intensywny. Mi zapach zdecydowanie przypadł do gustu.
A czy wy miałyście styczność z tym mydłem lub innymi produktami Green Pharmacy? Co o nich sądzicie? Polubiłyście je tak jak ja czy zupełnie na odwrót? 

Produkt otrzymałam do testowania z serwisu bangla.pl za pośrednictwem klubu Kejt, jednak fakt ten nie miał żadnego wpływu na ocenę.

22 komentarze:

  1. Poluję na to mydło, narazie nie znalazłam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam że produkują produkty do higieny intymnej, GP kojarzy mi się z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię, jak wykorzystam zapas z Biedronki i Białego Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo twojej dobrej opinii ja sie nie skusze ze wzgledu na sls bardzo wysoko w skladzie :-( szkoda ze go zawiera :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka do higieny intymnej /i nie tylko te mydełka/ są rewelacyjne. Wydajnością nie grzeszą i są bardzo skuteczne. I dostępne są w Rossmannie :) co mnie cieszy, bo to moja ulubiona drogeria.

    OdpowiedzUsuń
  6. O a ja wlasnie poszukuje czegos do higieny intymnej, chociaz powyzej przeczytalam opinie o sls, wiec sie zastanowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z GP mam tylko szampon i bardzo go lubię, na pewno kupię jeszcze inne ich produkty i mam nadzieję, że będą tak samo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z nim . A tej firmy mam tylko żel do mycia twarzy, na razie jestem zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć że jest dobre bo zastanawiałam się nad zakupem ale uznałam że poczekam na recenzje w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam je na liście zakupów, z pewnością się skuszę jak tylko wykończę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne mydełko, jak i inne kosmetyki tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam to mydełko, jest znakomite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory nie udało mi się znaleźć tego mydełka w sklepach. Albo za słabo szukam, albo je wykupili, albo po prostu ich nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się szata graficzna, jest taka vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiesz, czy oprócz drzewa herbacianego są inne rodzaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łagodzacy - Szałwia lekarska, Alantoina
      dla skóry wrazliwej - Rumianek lekarski, Alantoina
      no i normalizujacy /z postu/ - Drzewo herbaciane, Nagietek lekarski

      Usuń
  17. Znam to mydełko, ale w wersji z rumiankiem - według mnie świetne, podobnie jak inne kosmetyki GP, moje ostatnie odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki GP są świetne! Mam kilka, a w nich właśnie to mydełko szałwiowe i jestem bardzo zadowolona. Cudownie pachnie a do tego łagodzi wszelkie podrażnienia, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam identyczne ale mnie jakoś nie powaliło na kolana; po 2 tygodniach stosowania musiałam szybko wrócić do płynu zawierającego kwas mlekowy, chyba zioła mi nie służą akurat w sferach intymnych

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tego produkty :) Polecam Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...