niedziela, 2 grudnia 2012

Doczepiane kępki, czyli sposób na seksowne spojrzenie...

Mimo tego, że lubię swoje rzęsy i wydaje mi się, że są całkiem gęste i długie, to dla wygody - lubię nosić doczepiane rzęsy. Do tej pory często robiłam sobie rzęsy metodą 1:1, które trzymały się ok. 4-5tygodni. Zdecydowanie jest to komfortowe i naprawdę piękne, jeśli nie przesadzi się z długością i grubością. Ja preferuję dość cienkie rzęsy, nie dłuższe od moich naturalnych i tylko delikatnie podkręcone. Naturalność przede wszystkim. Jednak od dawna już nie zagęszczałam rzęs, jednak zaczęłam myśleć o szybszym i mniej trwałym doczepianiu i tak skusiłam się na doklejenie sobie kępek rzęs.
Kępki otrzymałam od firmy Donegal. Posiadam wersję mix, czyli 60kępek w trzech różnych długościach. Dzięki temu mam możliwość dopasowania długości rzęs do okazji oraz zrobienia sobie dłuższych kącików, co wygląda bardzo efektownie. Aplikacja rzęs jest bardzo łatwa i szybka, a klej zasycha momentalnie. Możemy poprosić kogoś o pomoc lub dokleić sobie same, ponieważ nie jest to trudna czynność. W opakowaniu znajdował się już klej, którego używa się także bardzo łatwo. W dodatku nie podrażnia oczu, szybko schnie, a rzęsy mocno się trzymają. Ja nosiłam je dwa dni, a następnie zdjęłam.
Przy pierwszej aplikacji Kasia, moja pomocniczka, doczepiła mi rzęsy krótkie i w kącikach średnie, jednak efekt bardzo mi się spodobał. Widać, że rzęsy są dłuższe i pełniejsze, jednak nie wygląda to na teatralny makijaż. Moim zdaniem kępki wyglądają dość naturalnie, ponieważ nie tworzą tzw. firanki, a jedynie delikatnie zagęszczają i wydłużają. Wygodne jest również to, że najpierw wykonuje się makijaż, a dopiero potem dokleja kępki.
Na powyższych zdjęciach kępki mam doczepione od zewnątrz, do połowy oka. Dzięki temu uzskałyśmy efekt, który bardzo mi się spodobał i ładnie podkreślił moje oczy. Ogólnie jest to bardzo wygodny sposób, aby dopełnić efektowny makijaż w krótkim czasie. Polecam kępki na wszystkie imprezy, święta, a także na codzień, jeśli macie ochotę poczuć się wyjątkowe :) Cena kępek od Donegal to niecałe 15zł, a rzęsy starczą Wam na ok. 4-5 aplikacji. Moim zdaniem jest to bardzo przyzwoita.
A wy? Wolicie naturalne rzęsy czy lubicie od czasu do czasu zaszaleć z rzęsami 1:1, kępkami lub całymi paletkami rzęs? Jestem bardzo ciekawa co sądzicie na ten temat!
Wiecie, że kępki Donegal dostępne są w Naturze?! Na pewno zdążycie je jeszcze kupić, a piękny look na święta i Sylwestra - gwarantowany!

25 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam doczepiane rzęsy, ale babka źle mi je przykleiła; ciągnęły mi powiekę, więc musiałam je usunąć.

    U Ciebie efekt jest piorunujący i ta gładka cera! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt wyszedł bardzo naturalny, kiedyś doklejałam jednak niestety - nie wyszło to tak perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale masz piękną "firankę"! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny efekt, ja się trochę boję sama dolepiać ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam rzęsy kępki od AnnCo, ale nie mogę sobie z nimi poradzić. W ogóle nie trzymają się na powiece, chyba będę musiała kupić inny klej do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny efekt;) kiedyś chciałam zakupić kępki Donegal, akurat była promocja w Naturze, 1 dzień i już ich nie było:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się nie zastanawiaj, tylko bierz :D

      Usuń
  7. Ślicznie, naprawdę ślicznie....Uwielbiam długie i zalotne rzęsy....Ale jeszcze nie udało mi się tego tak ładnie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się sama nie podjęła doczepiania kępek :) Mam swoją specjalistkę od rzęsek w Warszawie u której byłam ostatnio aby przedłużyć rzęsy 1:1 i wszystko wyszło wzorowo :) Jeżeli znasz mój fun page na fb (link na blogu) możesz sobie podejrzeć efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudownie wyglądają, efekt bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dotąd wszystkie moje podejścia do sztucznych rzęs kończyły się fiaskiem. Jakaś nie tego jestem chyba :( Efekt u Ciebie jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny efekt ja robie tylko raz na jakis czas;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego! Wyglądają niesamowicie i bardzo naturalnie - piękne oczka masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt niesamowity, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem nie wyglądają naturalnie, są za długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać na zdjęciach, że są niewiele dłuższe od moich naturalnych :)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podobają; zawsze boję się czy to bezpieczne ehehhe ale z Twojego opisu wydaje mi się, że warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też miałam te kępki, ale nie umiałam ich dobrze przykleić ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny efekt, ja ostatnio mam wielką ochotę w końcu kupić kępki żeby coś pokombinować. I chyba zdecyduje się na te Donegal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny efekt i rewelacyjne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wygląda, a kępki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz jasniutkie brwi...:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...