środa, 19 grudnia 2012

Świąteczny manicure!

Do dzisiejszego mani zainspirował mnie obrazek wrzucony przez koleżankę na facebooka, a dokładnie tutorial jak wykonać mani - czapkę mikołaja na paznokciach :) Bardzo mi się spodobał, a że wczoraj weszłam w posiadanie pięknego, srebrnego lakieru - wiedziałam, że muszę spróbować. Postawiłam na nieco delikatniejszą opcję i mikołajkową czapkę namalowałam tylko na jednym, serdecznym paznokciu.


Do wykonania manicure'u użyłam:
  • Lakier Ados, srebrny/nr641
  • WIBO, Art Liner, biały/nr8 i czarny/nr13
  • Delia, Coral Prosilk, czerwony/nr222

19 komentarzy:

  1. Piękne:) U mnie na blogu również zawitały już świąteczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale śliczne pazurki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło super, gratuluję talentu i cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny!

    P.S. Obserwuję i pozdrawiam Malinową klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze coś innego niż wszędobylskie Mikołaje i Rudolfy, choć też są urocze :) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze paznokietki ^^
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie fajnie, takei oryginalne. Chyba najlepiej to wygląda jak czapeczka jest właśnei na palcu serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły Ci naprawdę genialnie :) Piękna Mikołajowa czapa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne! sama ostatnio robiłam czapeczki ale zdjęć jeszcze nie zgrałam na komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten srebrny foil z ados jest świetny, ma idealne wykończenie ♥
    a czapka idealna- taka jak u Pshiiit!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne :) Bardziej podoba mi się Twoja wersja z jedną czapką, niż na wszystkich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, miło mi poznać koleżankę z Malinowego Klubu, dziękuję bardzo za Twoje odwiedziny:-) Pazurki są ładne, pomysłowe i pięknie się prezentują:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie czapeczki :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...