czwartek, 27 grudnia 2012

O srebrnym lakierze słów kilka, czyli mój pierwszy lakier z Ados Cosmetics

Jakiś czas temu pokazywałam Wam świąteczny mani z czapką Mikołaja. Jako bazy użyłam srebrnego lakieru, o który pytało kilka osób. Skoro jesteście ciekawi, to czas na recenzję. W ostatnim czasie owego lakieru używałam przede wszystkim jako bazę pod ozdobne wzorki, jednak sam także wygląda bardzo ładnie.
Ados cosmetics, Extra Long Lasting
Kolor - nr 641 srebrny, mieniący się. Na płytce możemy zauważyć błyszczące drobinki, dość delikatne, bardzo urocze.
Krycie - w zasadzie już jedna warstwa wygląda nieźle, jednak wtedy drobinki nie pokrywają całej płytki i prześwity są zauważalne. Po nałożeniu drugiej warstwy kolor jest mocny, nie ma żadnych prześwitów, jednak na niektórych paznokciach tworzą się delikatne smugi. Ogólnie jestem zadowolona.
Wysychanie - lakier baaardzo szybko powierzchownie zasycha, natomiast tak porządniej po ok. pół godzinie. Tak, po 30minutach możecie pukać paznokciami o twarde przedmioty, a lakier nie zostanie uszkodzony. Jak dla mnie - super!
Trwałość - choć z lakieru jestem bardzo zadowolona, trwałość jest dość kiepska. Lakier po 2-3dniach zaczyna odrpyskiwać, chyba, że przełużymy jego żywot utwardzaczem.
Podsumowując, srebrny lakier Ados jest bardzo dobry. Zachwycił mnie przede wszystkim pięknymi, drobnymi drobinkami, niezłym kryciem, a także bardzo krótkim czasem schnięcia. Trwałość nie jest jego najmocniejszą stroną, jednak mogę mu to wybaczyć. Jeśli nakładam sam, to najczęściej i tak po dwóch dniach zmieniam kolor. Jeśli jednak zdecyduję się użyć go jako bazy i przykryć jakimś wzorkiem - noszę go dłużej i jest nieźle. To, co mnie zaskoczyło - lakier na paznokciach wydaje się być bardzo gładki, śliski, przypomina mi silikonową warstwę. Ogólnie jestem zadowolona i mam ochotę jeszcze m.in. na złoty lakier z tej samej linii.

Jeśli nie widzieliście zdobienia, które wykonałam przy użyciu powższego lakieru, kliknijcie tutaj!

A wy znaliście wcześniej lakiery Ados? Co o nich myślicie - lubicie je czy macie swoich innych ulubieńców? Ciekawa jestem także, jak podoba Wam się mój - kolor srebrny? 

19 komentarzy:

  1. nie mialam przyjemnosci poznac tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to idealny srebrny lakier: właśnie takiego szukałam niedawno...no właśnie: NIEDAWNO. Kupiłam Cosmetics Estetic #225, sprawuje się dobrze, ale gdybym wcześniej do Ciebie zajrzała, zdecydowałabym się na adoska :/

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny kolor. idealny na karnawał.
    mam z tej firmy perłowy różowy lakier. spisuje się całkiem dobrze.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, bardzo lubię srebro bardziej od złota.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, przydałby mi się do mojej Sylwestrowej stylizacji :)

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie za dużo błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię lakierów Adosa. Kojarzą mi się z tandetą z kiosku ruchu

    OdpowiedzUsuń
  8. używam olejku do paznokci i skórek tej firmy..moje KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja -sreberko na paznokciach - w sam raz na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny on jest. O.o chcieć. xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak ładnie prezentuje się na paznokciach. Lakier o barwie typowo zimowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sie prezentuję, znów mi się włącza lakieromania...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ale ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...