środa, 5 grudnia 2012

Galaxy Nails - mały kosmos na moich paznokciach!

Galaxy Nails... marzę o nich od momemntu, gdy je zobaczyłam, czyli od baaardzo dawna. Niestety, w mojej kolekcji nie miałam błyszczących lakierów, bo do niedawna byli to moi paznokciowi wrogowie nr1:P jednak moja kolekcja się znacznie powiększyła, uznałam, że mam lakiery, które będą mi potrzebne, odrobina weny i... zobaczcie co stworzyłam :D myślę, że jak na pierwszy raz to jest nieźle. Może nie wygląda jak kosmos, ale i tak mi się podoba! 

13 komentarzy:

  1. Również je kiedyś widziałam , bardzo ładnie Ci wyszło;) Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie paznokcie bardzo mi się podobają, nie wiem czemu jeszcze nie zrobiłam takich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś próbowałam, ale to był ISTNY KOSMOS... zupełnie mi nie wyszło:( a Tobie poszło całkiem nieźle!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknei wyszło! a jakie to masz gabeczki czy co to? zwykła gabka tak nie wyjdzie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są gąbeczki do demakijażu z Hebe, kupiłam za 6zł, ale nie pamiętam co to za firma dokładnie :( myślę, że wyjdzie też z każdej innej gąbki, nawet takiej kuchennej :D

      Usuń
  5. Rewelacja :) Akurat dziś pomalowałam paznokcie, ale spróbuję w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  6. o fajnie Ci to wyszło jak na pierwszy raz :) chyba też spróbuję w weekend :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne :)
    Otagowalam Ci na moim blogu zapraszam http://nusinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się palec wskazujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się spodobał mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, ale boje się, że sama nie bd umiała takich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...