poniedziałek, 17 grudnia 2012

O tym, jak włosy przestały wypadać, a paznokcie się łamać i rozdwajać

Cześć dziewczyny! Wybaczcie, ale muszę zacząć od małego "chwalipięctwa", gdyż ogromnie się cieszę! Na blogu Kosmetasia udało mi się wygrać rozświetlacz Girl meets pearl firmy Benefit. Cieszę się tym bardziej, bo będzie to mój pierwszy produkt od Benefit i jestem go ogromnie ciekawa, bo firma kusi mnie od dawna... Nie mogę się doczekać!!! :)
Przechodząc już do właściwego tematu postu - dziś będzie trochę o włosach i paznokciach, a mianowicie o ich wzmocnieniu. Zima już przyszła, a zanim do nast dotarła postanowiłam wzmocnic moje włosy i paznokcie od wewnątrz, stosując suplement diety.
Postanowiłam postawić na MegaKrzem, są to tabletki w przystępnej cenie, z dość naturalnym składem, który mnie przekonało. Zielone, owalne, łatwe do połykania. W smaku wyczuwam dość naturalny, intensywny smak - wiem, że niektórym przeszkadza, jednak ja zdecydowanie wolę taki, niż suplement miałby smakować czystą chemią. 
Kilka dni, zanim dotarły do mnie tabletki, zauważyłam, że moje włosy zaczęły dość mocno wypadać, choć nigdy wcześniej się to nie zdarzało. Włosy mam gęste i grube, więc włosy mi się nie przerzedziły, jednak lekko mnie to zaniepokoiło. Na szczęście MegaKrzem bardzo szybko pomógł, a włosy po kilku dniach przestały wypadać. Myślę, że to także dzięki temu, że reakcja była dość szybka, a włosy nie było mocno osłabione. Po prawie dwóch miesiącach przyjmowania MegaKrzemu zauważyłam, że moje włosy stały się mocniejsze i zdrowsze. Nie widzę jednak, by były bardziej lśniące, nie zaczęły się błyszczeć, choć cichutko na to liczyłam.
Moje paznokcie były w znacznie gorszym stanie niż włosy i wołały o pomoc.W zasadzie, do czasu gdy piłowałam je na bardzo krótko, problemów nie miałam. Jednak gdy tylko próbowałam "wyhodować" dłuższe - paznokcie zaczynały się bardzo intensywnie rozdwajać i łamać, mimo tego, że były dość grube. Po ok. miesiącu przyjmowania MegaKrzemu paznokcie przestały się rozdwajać i pękać przy każdym puknięciu o twardy przedmiot. Wreszcie mam naprawdę długie i zdrowe paznokcie, a wszystko dzięki suplementowi. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia paznokci przed kuracją, bo zestawiając je z obecnymi zdjęciami paznokci zauważyc można ogromne zmiany - na lepsze, oczywiście.

MegaKrzem zdecydowanie poprawił stan moich paznokci, a także odżywił i zastopował wypadanie włosów/dopiero zaczynały intensywniej wypadać/. Jestem zadowolona, choć byłabym jeszcze bardziej, gdyby włosy - tak jak obiecuje producent - zyskały więcej połysku. Moja ocena? 4,5/5pkt.

Czy wy również szykując się na zimę postawiłyście na suplementy? Może Wam też pomogły lub przeciwnie - nie przyniosły żadnych efektów? Jestem bardzo ciekawa :) 

27 komentarzy:

  1. tez je mam juz drugie opakowanie:)
    gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro drugie opakowanie, to pewnie jesteś także zadowolona? :)

      dziękuję :*

      Usuń
  2. Często muszę stosować suplementy na włosy, bo jakoś mi się głowy nie chcą trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście zdarzylo się tylko raz, że zauważyłam nadmierne wypadanie włosów i szybko minęło.

      Usuń
    2. Ja się pocieszam tym, że mądrej głowy włos się nie trzyma ;) ale tak na poważnie muszę się rozejrzeć za czymś co pomoże mi zatrzymać to wypadanie.

      Gratuluję wygranej :)

      Usuń
  3. Ja dopiero zaczęłam pierwsze opakowanie... Ale liczę na to, że moje włosy przestana wypadać garściami.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ile czasu Ci pomógł ?
    Ja stosuję ok. 20 dni i jeszcze jakoś dużej poprawy nie widzę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy pomógł bardzo szybko, bo zaczęłam używać dosłownie dzień po tym, jak zauważyłam, że wypadają jakoś intensywniej.
      Na paznokciach efekty widziałam po ok. miesiącu

      Usuń
    2. No to zobaczymy, bo mi paznokcie ciągle się łamią.
      A już 24 tabletki poszły.

      Usuń
  5. gratuluję wygranej! :)
    Cieszę się, że u Ciebie się ładnie sprawdził, bo też go właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go testuję :) i o ile na włosy się nie sprawdził (zwykła pokrzywa działa lepiej od niego...) o tyle wczoraj nie mogłam obciąć paznokci cążkami, bo są tak twarde :D
    ale jeszcze trochę do ostatecznej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle Ci się pazury poprawiły - super! :D

      Usuń
  7. Ja mam jakiś suplement z BioOgrody. I też smakuje raczej którymś ze składników, niż chemią. Brałam go dawniej regularnie, zanim moje włosy nie poprawiły się. Muszę wrócić do niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam jakiegoś skutecznego suplementu na wzmocnienie włosów i paznokci, recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie na kolana nie powalił, ale zawsze coś pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też łykam te tabletki i w końcu zauważyłam, że włosy przestały wypadać. A po ciąży wypadały garściami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo nie byłam pewna, czy przy nagminnym wypadaniu włosów też będzie pomocny - teraz mogę tez polecić osobom, którym wypadają mocniej i być może zakupię go mojej mamie :)

      Usuń
  11. Do tej pory nie stosowałam żadnych suplementów diety, ale chyba czas zacząć. Od pewnego czasu strasznie wypadają mi włosy i żadne szampony nie pomagają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy są w kiepskim stanie teraz, mam nadzieję, że dzięki tym tabletkom będzie lepiej!

    PS. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też stosuję i jestem bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja przyjaciółka zażywała przez 2 miesiące i powiem Ci, że rewelacja. Włosy nabrały życia. Chyba i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :)
    Również używam megakrzemu od około miesiąca, chyba powoli działa, choć liczę na jeszcze lepsze rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również używam i tak jak Ty jestem zadowolona z efektów, najbardziej z paznokci, które stały się mocne i długie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Krzem sprawdził się znakomicie; nigdy nie miałam tak mocnych paznokci i lśniących paznokci

    OdpowiedzUsuń
  18. ja miałam problem z anemia i dlatego mi wypadały . Dopiero jak zaczełam zażywać chelaferr wszystko wrociło do normy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...