sobota, 22 grudnia 2012

Manhattan, Khol Kajal Eyeliner, czyli biała kredka do linii wodnej

Kredka, którą dziś Wam zaprezentuję to moje totalne "widzi mi się"... Wcale nie wiem, czy jest mi potrzebna, nie wiem też czy powiększa moje oczy, ale podoba mi się jak prezentuje się na mojej linii wodnej. Tak, białą kredkę wymarzyłam już sobie bardzo dawno i najpierw miałam ochotę na Catrice, ale nigdzie nie znalazłam, więc szukałam czegoś innego... i znalazłam, podczas promocji w Rossmanie - biała kredka firmy Manhattan, którą bardzo cenię :) 
Przyjemny, klasyczny design - czarny z białymi elementami. Napisy się nie ścierają, etykieta nie odchodzi. Czego chcieć więcej od białej kredki? ;)
Kredka jest miękka, ma jakby kremową konsystencję. Idealnie rozprowadza się na linii wodnej oka. Nie łamie się i nie ściera. Trwałość mnie bardzo satysfakcjonuje, czytałam, że ciężko znaleźć trwałą kredkę do linii wodnej, a ta sprawuje się znakomicie. Przez ok. 5 godzin wygląda perfekcyjnie, potem stopniowo znika, ale oko do końca dnia jest rozjaśnione.
Cena jest bardzo przyzwoita, ok. 15zł/5g, a ja dorwałam ją w promocji za ok. 9zł. Jeśli interesuje Was inny kolor, nie do linii wodnej, to Manhattan oferuje jeszcze jedenaście innych kolorów, które są dostępne np.  w Rossmanie.
Ta kredka zostanie ze mną na dłużej, jednak chciałabym wypróbować także inną, w cielistym kolorze - możecie mi coś polecić? :) 

30 komentarzy:

  1. Wolę cieliste kredki, bo wydaje mi się, że wyglądają trochę naturalniej. Polecam Max Factor w kolorze Natural Glaze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyglądają naturalniej - choć mi podobają się obydwie. Jak trafię tą kredkę w Rossmanie, to na pewno kupię :)

      Usuń
  2. jeszcze nie miałam białej kredki, ale wydaje mi się, że cielista kredka wygląda bardziej naturalniej, ale to tylko moje zdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na taką kredkę ale zawsze kiedy jestem w sklepie zapominam o tej ochocie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda :) na pewno się na nią skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu używałam białej kredki, teraz mi o tym przypomniałaś. Przy najbliższych zakupach muszę się w nią zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam białej kredki.
    Wesołych Świąt i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś białej kredki na linię wodną, ale ja jestem blada i wyglądałam jak jakaś chora. :D A szkoda, b bardzo podoba mi się taki efekt. I masz piękne oczy! *----*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nigdy nie kombinowałam z powiększaniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś z białą kredką nie eksperymentuję ale...może czas to zmienić, efekt bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie brzmi i wygląda - muszę na nią zwrócić uwagę :)
    moja cielista (lekko różówa) to High Brow z Benefitu - fakt, że nie należy do najtańszych, ale można ją upolować w Sephorze w jakiejś fajnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż...:)

    Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości, radości,
    szczęścia i wrażliwości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, że ja jeszcze nie zaopatrzyłam się w białą kredkę do oczu Jestem w szoku :P
    Efekt jest obłędny, a recenzja zachęcająca ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Optycznie powiększa oko, też czasem używam białej kredki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż wstyd się przyznać - ja również nie posiadam białej kredki ^^ Od kiedy skończyła mi się biała kredka z Essence to nie wybrałam jej następcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt super, oko powiększone i wygląda tak świeżo, lekko, używam tylko ciemnych kredek, ale może warto spróbować inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spojrzenie :) A efekt super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za kredkami nie przepadam, ale może kiedyś się skuszę :)

    PS piękne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie podkreśliłaś linię wodną ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, dawno nie widziałam marki Manhattan w sklepie (zabrali nam szafę manhattanu z Ross ):(
    A szkoda, bo wiem, że kosmetyki mają niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ ciekawe dlaczego zabrali szafę... może nie cieszyła się dużym zainteresowaniem
      w Warszawie też nie w każdym Rossmanie są szafy Manhattan

      Usuń
  21. WOW zawsze zastanawiałam się do czego służy biała kredka; dzięki - teraz wiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że kredka spisuje się bardo dobrze - oko jest optycznie powiększone, bardzo fajnie to zaprezentowałaś. Ja nie używam białych kredek, bo oczy mam baaardzo duże i wręcz optycznie je zmniejszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie powiększone oko i podkreślona jego linia wodna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jej, ale zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja osobiście polecam, poczytajć inne opinie na stronie http://modafon.pl/942-biala-kredka-do-oczu.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ją - wygląda profesjonalnie i drogo :D
    Niestety, gdy tylko narysuję kreskę, przenosi się ona prawie na brew ;P!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...