niedziela, 9 grudnia 2012

Masło do ciała, które niesamowicie cieszy zmysły...


Ów masło było chyba najbardziej wyczekiwanym prze zemnie produktem Marizy. Wszystko dlatego, że uwielbiam poziomki. Uwielbiam ich smak, zapach wygląd. Nigdy nie potrafiłam się im oprzeć i byłam bardzo ciekawa, czy masło przypadnie mi do gustu. 
Linia Spa, Poziomka, Odżywcze masło do ciała z olejkiem migdałowym i bawełną. Opakowanie masła standardowe, czyli dość głęboki zakręcany słoiczek. Kolor oczywiście różowy, jak przystało na poziomkowe produkty. Na etykiecie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje, a całość zdecydowanie kusi... a przynajmniej ja nie mogę się oprzeć, gdy to masło stoi na mojej komodzie :) Odkręcam pudełko i zauważam sreberko. Pierwszy plus dla producenta - dobre zabezpieczenie produktu, które ja bardzo cenię. 
Zrywam sreberko i widzę słodki, różowy kolor. Ah, no i czuję ten zapach... baaaardzo naturalny zapach owoców, które tak bardzo kocham. Pachnie podobnie jak poziomkowe jogurty, jednak bardziej przypomina naturalne poziomki. Zapach jest słodki, a przy tym delikatnie kwaśny. Zakochałam się w nim od pierwszego posmarowania :) I mimo tego, że jest to bardziej letni niż zimowy zapach - u mnie sprawdza się o każdej porze roku i dnia. 
Tak jak widać na powyższym zdjęciu, masło ma wspaniałą konsystencję. Jest delikatne, aksamitne, trochę przypomina dobrze zbitą śmietanę. Uwielbiam wsmarowywać je w swoją skórę. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, a zapach wyczuwalny jest przez baaaardzo długi czas. Nawilża i odżywia.
Dokładnie tak, jak napisał producent - masło poprawia nastrój. Nawet tabliczka czekolady nie cieszy moich zmysłów tak bardzo, jak zapach poziomkowego masła od Marizy! W katalogu numer 9, cena masła wynosiła 12,60zł/200ml. 

22 komentarze:

  1. jak słodko wygląda, takie różowiste :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ono od dawna, ale nigdzie nie widziałam go stacjonarnie, a nie lubię zamawiać :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, dostępne tylko u konsultantek... jednak kontakt z P. Agnieszką jest bardzo miły, a wysyłka szybka. Choć wydaje mi się, że w obecnym katalogu go nie ma.

      Usuń
  3. pysznie wygląda ;) prawdziwie truskawkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada przepieknei i pysznie , chyba sie skusze;]

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach poziomek i smak :P

    OdpowiedzUsuń
  6. podobne odczucia miałam co do melonowego brata

    OdpowiedzUsuń
  7. Poziomka...chyba musiałabym się powstrzymywać żeby nie spróbować, zapach musi być kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieszna konsystencja:) jakoś tak gumowato wygląda:D musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest gumowa :P jest puszysta i tak jak napisałam - trochę jak bita śmietana :d

      Usuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie ;) Kolorek ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, cena niewygórowana- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co najważniejsze - piękny, naturalny zapach :D

      Usuń
  11. bardzo dziewczęce masło :) Ja lubię waniliową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam ani nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się :) Zostałam przez niego zniewolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooj.... nie znosze tego masła... śmierdzi chemicznie i okropnie się rozsmarowuje... najgorsze marizowe masełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żartujesz? to chyba nie mamy tego samego masła :P

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...