wtorek, 16 października 2012

Balsam po goleniu i depilacji od Venus / olej kokosowy&imbir lekarski

W ramach współpracy z firmą Venus, którą nawiązałam jakieś dwa miesiące temu, do przetestowania dostałam m.in. balsam po goleniu i depilacji. Z tego co się zorientowałam, dostępny jest w dwóch opakowaniach - niebieskim i przezroczystym(białym). Posiadam w tej drugiej opcji. Butelka jest delikatnie ścięta po skosie, kształt ten podbił moje serce :)


Butelka jest zupełnie przezroczysta, dzięki czemu krem w środku naprawdę fajnie się prezentuje. Dodatkowo, zawsze wiemy ile jest go w środku i czy aby przypadkiem się nie kończy. 
Konsystencja balsamu, jak dla mnie, jest idealna. Zdecydowanie lepiej się wchłania, niż standardowe balsamy do ciała z firmy Venus. Skóra oczywiście jest przyjemna, wygładzona. Jednak nie uważam, że ten krem koi nagi po goleniu/depilacji lepiej, niż zwykły balsam. 

Mimo wszystko, uważam, że jest dobrym produktem po depilacji, ponieważ spełnia swoje zadanie - nawilża nogi, wygładza i wedle tego, co obiecuje producent - dzięki swojej lekkości bardzo łatwo się rozprowadza i wchłania. 
200ml kosztuje ok. 6zł, za tę kwotę niewątpliwie warto go wypróbowac. Ja lubię miec go w swojej łazience i z pewnością mi się przyda, jednak nie jest to produkt, bez którego sobie nie poradzę. Po jego wykończeniu będę używała balsamów Venus, których recenzja ukaże się za kilka dni :) 

4 komentarze:

  1. Mam wersję w niebieskiej butelce, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach imbiru, szczególnie na jesień i zimę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy, a tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...