środa, 10 października 2012

O mojej nowej ulubienicy do włosów - szczotka Donegal

Produkty Donegal nie są jeszcze bardzo znane, a powinny. Powody są trzy. Pierwszy, to ich jakość. Drugi, to cena. A trzeci, to naprawdę szeroki wybór produktów m.in. do manicure czy włosów. Dzisiaj zajmę się tą drugą kategorią, a dokładnie - podzielę się z Wami moją opinią na temat szczotki, którą dostałam w ramach współpracy z firmą Donegal.
Szczerze mówiąc, trochę zbierałam się do tej recenzji. Niby szczotkę polubiłam, współpracuje nam się bardzo dobrze, ale w zasadzie niezbyt wiedziałam co mam napisac. Na szczęście wena mnie dopadła i chyba wiem jak to wszystko ując w słowa, abyście mnie zrozumieli i pokochali tą szczotkę, tak samo jak ja...
Szczotka do włosów(premium plus) z ergonomiczną rączką na samym początku urzekła mnie kolorystyką. Połączenie bieli, z ładnym, stonowanym odcieniem różu - idealne. Już nie pierwszy raz zwracam uwagę na to, że produkty Donegal mają bardzo dopracowany design.
Szczotka wykonana jest z porządnego plastiku, ale nie jest ciężka. Upadła mi kilka razy i o żadnych pęknięciach czy nawet zarysowaniach nie ma mowy. Dla mnie to ogromny plus, ponieważ jestem trochę niezdarna i często upuszczam na ziemię wszystko, co wezmę do rąk :P Używam jej codziennie dwa razy, od miesiąca, a do tej pory nie wypadła żadna "igiełka". Dzięki ergonomicznej rączce, nie ślizga się, a podczas czesania nie wypadnie Wam z ręki.

Ponieważ mam dość gęste i grube włosy, a do tego długie, niewątpliwie potrzebowałam szczotki z szeroką główką, a ta taka jest. Idealnie nadaje się do moich - prostych włosów, ale chwali ją również moja siostra, która włosy ma kręcone i nieco bardziej problematyczne do rozczesania. Nie szarpie, nie wyrywa włosów. Dobrze spełnia swoje zadanie pracując zarówno z suchymi, jak i mokrymi włosami. Jak widać niżej, nie elektryzuje włosów.
Jak dla mnie, jest to strzał w dziesiątkę, w dodatku szczotka kosztuje około 10zł, więc jest super-produktem, w super-cenie. Kupić ją możecie na stronie Donegal, tak jak wszystkie inne produkty tej firmy.  

6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...