piątek, 12 października 2012

Enzymatyczny peeling i oczyszczająca maseczka, dobra alternatywa na wyjazdyw saszetce

Ostatnio pokazywałam Wam moją ulubioną maseczkę od Dax Cosmetics z serii No Problem by Perecta, a dziś czas na kolejny produkt, który testowałam z tej linii, a mianowicie enzymatyczny peeling & oczyszczająca maseczka. Po tym, jak pokochałam tamtą tubę 3w1, spodziewałam się, że zachwycona będę i tym razem. Co się okazało? Zobaczcie sami, jakie były moje wnioski po przetestowaniu saszetek(bo w takiej formie dostępny jest peeling i maseczka).

Po wyciśnięciu niewielkiej ilości peelingu, byłam mocno zdziwiona. Dopiero później doczytałam, że to peeling enzymatyczny, który działa nieco inaczej, delikatniejszym sposobem. Nie ściera on naskórka, jak klasyczne peelingi, tylko go rozpuszcza za pomocą enzymów. Należy równomiernie go rozprowadzić, odczekać zalecany przez producenta czas i dokładnie zmyć wodą. W przypadku peelingu z Perfecty, należy nałożyć go wieczorem, a zmyć rano. Tak też uczyniłam. 

Zauważam zmiany, które zaszły na mojej twarzy, jednak nie są one duże. Moja cera jest wygładzona, zdecydowanie bardziej przyjemna w dotyku, wągry delikatnie wybielone. Odnoszę wrażenie, że wyglądam naprawdę świeżo. Kiedy zerkam w lustro, po takiej "peelingowej" nocy, zdecydowanie inaczej na siebie patrzę.
Następnego dnia, po zastosowaniu peelingu, producent zaleca maseczkę. Nałożyłam ją na twarz, a po 10 minutach, wedle zalecenia, spłukałam. Teraz wyglądam naprawdę nieźle. Cera jest nawilżona, wszelkie wypryski i niespodzianki - wysuszone. Po dłuższym używaniu zauważam delikatne wyrównanie się kolorytu. 

Trzeba mieć na uwadze, że peeling ten ma bardzo delikatne działanie, został stworzony do cery wrażliwej. Wyczytałam, że nie jest najodpowiedniejszy dla cery mieszanej, dla której lepsze będą peelingi mechaniczne - pewnie dlatego moja twarz zdecydowanie bardziej pokochała peeling 3w1, niż ten. Jednak będzie on dla mnie idealną alternatywą na wyjazdy, gdzie nie będę miała ochoty zabierać dużego opakowania, a kilka saszetek zawsze do walizki się zmieści, a do tego nie sprawi kłopotu. Saszetka z peelingiem wystarczyła mi na dwa użycia, jednak ta z maseczką tylko na jedno. Cena za 2x5ml to ok. 3,50zł, ale często dostępne są w promocji. Polecam osobom, które mają cere suchą, wrażliwą czy naczynkową - właśnie dla Was został stworzony :) 

6 komentarzy:

  1. ogolnie bardzo sobie cenie perfecte i jej maseczki...tych produktow jeszcze nie mialam:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zostałam wybrana do testowania kosmetyków Perfecta, zaznaczyłam sobie serię No Problem i dostanę zestaw tych produktów, mam nadzieję że ta saszetka też do mnie przywędruje, skoro mówisz, że tak fajnie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawiązałam z nimi współpracę jeszcze przed tą akcją... po czym o akcji w ogóle nie słyszałam, a szkoda, bo z chęcią bym się zgłosiła :P

      Usuń
  3. Muszę w końcu dorwać jakiś peeling enzymatyczny, bo mnie kuszą strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ją, ale jeszcze jej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...