środa, 17 października 2012

Mariza Care&Colour - pierwszy jesienny ulubieniec

Nie da się ukryc, że od jakiegoś czasu jesień na dobre zawitała w naszych domach. Coraz bardziej widzę ją również w swoich ubraniach, makijażach, jak i na paznokciach. I to własni na nich skupimy się tym razem, ponieważ chciałaby przedstawic Wam mój pierwszy lakier do jesiennej kolekcji. 
Piękna, głęboka zieleń idealnie wpasowuje się w tegoroczne trendy i nie może jej zabraknąc u żadnej kobiety :) W dośc skromnej, prostokątnej buteleczce znajduje się 10ml lakieru. Standardowy pędzelek jest bardzo wygodny, dobrze się z nim współpracuje. Lakier bardzo przyzwoicie kryje. Dwie cienkie warstwy idealnie pokrywają paznokiec, nie ma szans na żadne prześwity. Lakier, ku mojej uciesze, zasycha bardzo szybko, nie tworzy smug. 


Trwałośc... i tutaj wielki ukłon w stronę Marizy. Po pięciu dniach, na moich paznokciach nie porobiły się odpryski, lakier nie zaczął się ścierac. Zdecydowanie pod tym względem to mój ulubiony lakier, ponieważ rzadko zdarza mi się, aby tak intensywny kolor tak ładnie i długo się trzymał. Jestem zdumiona :)

Cena lakieru Care&Color to 7,60zł/10ml i jest idealnie proporcjonalna do jakości lakieru, która mnie zaskoczyła, oczywiście pozytywnie. Polecam go szczególnie miłośniczkom lakierów szybkoschnących i trwałych. Gama kolorów jest szeroka i na pewno każdemu coś się spodoba!

Jeśli macie ochotę na lakiery lub inne kosmetyki Mariza, dostępne są one w sprzedaży bezpośredniej, poprzez tę stronę Kosmetykimariza możecie wstąpić do Klubu, zostać konsultantką i kupować kosmetyki dla siebie z 30% rabatem.

tutaj lakier wyszedł bardziej niebieski, w rzeczywistości jednak to prawdziwa, głęboka zieleń 

10 komentarzy:

  1. ładne krycie, nie miałam niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kryje bardzo dobrze, rzadko osiągam takie krycie po dwóch warstwach :)

      Usuń
  2. gdzie tylko widzę ten kolor to się nad nim zachwycam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie lśni, świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię te lakiery z Marizy, ale już nauczyłam się, że zawsze muszę nakładać coś pod lakier, bo często farbują paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak :) Piękny kolor :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...