poniedziałek, 22 października 2012

Przegląd poczty V

W ostatnim czasie listonosz i kurier odwiedzali mnie często, dlatego postanowiłam pokazac Wam, co będę testowała w najbliższym czasie. Trochę tego wszystkiego jest, mam nadzieję, że coś Was zaciekawi i dacie mi jakieś wskazówki, które recenzje chcielibyście zobaczyc najpierw, a z którymi spieszyc się nie muszę :) 

1. kosmetyki Eveline w ramach Klubu Kejt - zestaw standardowy, o który i wy możecie zawalczyc TU + dwa produkty do wyboru. Lakiery mam już na paznokciach, z pozostałych produktów najbardziej jestem ciekawa korektorów do brwi i tuszu do rzęs.

2. kosmetyki WIBO w ramach Klubu Kejt - zestaw standardowy + 8 lakierów Lovely, w których się zakochałam. Eye liner miałam już wcześniej, więc wiem, że jest świetny. Ciekawi mnie też tusz, który podobno stymuluje wzrost rzęs... zobaczymy :) 

3. produkty DermaProfil w ramach Klubu Kejt - wybrałam zestaw Oliprox, szampon i piankę przeciwłupieżowe (dla taty) oraz preparaty przeciw grzybicy paznokci (dla mamy), a także maśc konopną DEFEKT, bo na pewno się przyda. Produkty były pięknie zapakowane, byłam pod wrażeniem :) 

4. paczka od Donegal - w ramach stałej współpracy dotarła do mnie druga paczuszka, tym razem dostałam kępki rzęs, cążki do skórek, naklejki na paznokcie oraz zmywacz w żelu, o którym marzyłam. Paczka przypadła mi do gustu i już zaczęłam testowanie.

5. maska do włosów - kupiłam ją, ponieważ polecała ją któraś z bloggerek w poście o tym, jak dbac o włosy, kiedy zrobi się zimniej. Za 15zł mam 1000ml, więc z pewnością starczy mi na dośc długo, a za taką cenę nie będę jej żałowała, nawet jeśli się nie sprawdzi. 

17 komentarzy:

  1. tusz Wibo uwielbiam;) a kiedyś mianiakalnie używałam tej maski do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro maniakalnie używałaś - to pewnie się dobrze spisywała, mam nadzieję, że i ja ją polubię :)

      Usuń
  2. Kallos za 15zł łącznie z przesyłką? Jeśli tak mogłabyś mi napisać od jakiego sprzedawcy go kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.iperfumy.pl wybrałam odbiór osobisty(w Warszawie), więc za przesyłkę nie płaciłam :)

      Usuń
    2. Ech, niestety nie mieszkam w Warszawie.. ;)

      Usuń
  3. Miłego testowania :) ciekawią mnie produkty z paczki od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) produkty od Eveline prawdopodobnie będą testowane jako pierwsze :)

      Usuń
  4. właśnie spłukałam kallosa z włosów :)
    u mnie dostępny jest stacjonarnie za cenę 17.80 więc też nie jest źle :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ho ho, trochę Ci tego naprzynosił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę sporo ciekawych produktów:) Ja jestem baaardzo zadowolona z tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maska jest fenomenalna :) Zapach baaardzo długo się utrzymuje, co znaczy że wnika głęboko w strukturę włosa. Ja byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd takie cuda...tylko pozazdrościc ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Duże tego :) Zazdroszczę testowania :) Powodzenia - czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...