sobota, 27 października 2012

Kilka słów o modelowaniu brwi przy pomocy korektora

Nie wiem czy powinnam o tym pisac, ale do tej pory nigdy nie dbałam za bardzo o moje brwi. Po pierwsze dlatego, że jestem blondynką i nawet niewyregulowane nie wyglądają tragicznie. No a po drugie dlatego, że nie jestem w stanie znieśc bólu przy wyrywaniu brwi(jakimkolwiek sposobem). Kilka razy delikatnie farbowałam sobie brwi henną, ale wcale ten sposób nie przypadł mi do gustu. Zastanawiałam się też nad zrobieniem sobie b. delikatnych kresek permanentnie, jednak za bardzo się boję.
Dlatego właśnie, kiedy otrzymałam do testowania dwa korektory do brwi, byłam zachwycona. Nastawiona byłam do nich bardzo pozytywnie, jednak spodziewałam się dużo, a wiadomo, że jak liczy się na świetne efekty, łatwo się zawieśc. 

Na pierwszy ogień poszedł kolor brązowy, gdyż byłam pewna, że do moich blond włosów pasował będzie lepiej. Dopiero kilka dni później zdecydowałam się sprawdzic jak będzie wyglądał czarny. Ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że moje brwi wyglądają dużo lepiej, gdy nałożę na nie delikatną warstwę czarnym korektorem.
Aplikacja jest bardzo prosta, szczoteczki nie brudzą skóry, a jedynie koloryzują brwi. Dodatkowo mogę sobie regulowac kolor brwi, nakładając mniej lub więcej warstw. Przejeżdżam szczoteczką tylko po tych brwiach, które chcę podkreslic, przy czym inne brwi stają się niewidoczne. Jednak przyznaję, że potrzebowałam trochę czasu, aby nabyc wprawy i nauczyc się dobrze modelowac moje brwi. 
3w1 to nie tylko puste obietnice producenta, korektor zdecydowanie przyciemnie, nabłyszcza i optycznie modeluje brwi. Efekt utrzymuje sięcały dzień, a zmywanie kosmetyku nie jest problemem. Jestem pewna, że produkt okaże się bardzo wydajny i tych dwóch opakowań szybko nie wykończę. 

Przyznaję, że opakowanie również mi się podoba. Jest bardzo eleganckie i pasuje do moich pozostałych kosmetyków z Eveline :) 

14 komentarzy:

  1. ciekawe, mam bardzo jasne brwi, może i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja modeluję brwi brązową kredką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam wprawy, więc szybko się do kredek zniechęciłam

      Usuń
  4. jak skończy się mój , który mam to zerknę na te korektory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na moich mizernych brwiach by się nie sprawdził :P ktoś kto ma piekne naturalne brwi może sobie na takie coś pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam ostatnio w rossmanie, ale nie wiedziałam, który kolor wybrać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było brac dwa :P a tak na serio, to mi się wydaje, że obydwa kolory pasują każdemu i to tylko i wyłącznie kwestia gustu, który kolor się wybierze :)

      Usuń
  7. nigdy o nim nie słyszałam :) ale jeśli gdzieś spotkam, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się skusić :) chociaż..przyzwyczaiłam się już do podkreślania brwi cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe dzieki za recenzje ;] skusze sie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio stałam w rossmanie przed tym korektorem i się zastanawiałam, zastanawiałam i w końcu go nie kupiłam.. a teraz żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, cudne opakowania, przyznam się od razu :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...