sobota, 13 października 2012

Kieszonkowy zestaw pilniczków idealny do torebki

W ostatnim czasie pokazywałam Wam dwa produkty, które dostałam w ramach współpracy od firmy Donegal - szczotkę do włosów oraz naklejki na paznokcie. Tak się składa, że dziś kolej na kolejne dwa produkty, również z działu manicure. 

Pierwsza rzecz o której napiszę, to  kieszonkowy zestaw pilników papierowych,  dostępny w
trzech wzorach - zebra, pantera, tygrys. Ja posiadam tą ostatnią, która bardzo mi się podoba, podobnie jak dwie pozostałe.
Pięc pilniczków idealnie połączonych w tekturowym opakowaniu. Lekkie, idealne do torebki. Świetny design, jak zwykle okazał się mocną stroną firmy Donegal. Jeśli akurat potrzebujemy pilniczek, "wyłamujemy" go z opakowania. Pilniczki okazują się bardzo przydatne w awaryjnych sytuacjach, dlatego zawsze mam je przy sobie. Jeśli tylko złamie mi się paznokiec - wkraczają do akcji. Kosztują zaledwie dwa złote, dlatego jestem pewna, że będa stałym wyposażeniem mojej torebki. 
Zdecydowanie jestem z nich zadowolona i śmiało mogę je polecic każdej z Was. Pamiętajcie jednak, żeby nie zastępowac nimi zwykłego pilniczka, bo nie są one przeznaczone do tego. Są na tyle miękkie, że do skrócenia wszystkich paznokci - zużyłam trzy sztuki. Teraz wiem, że nie do tego one służą i pozostałe dwa wykorzystam wtedy, kiedy będzie to konieczne. Będą również dobrą alternatywą na różne wyjazdy. 
Jeśli jesteście zainteresowane tym lub innymi produktami firymy Donegal, zapraszam na stronę firmy lub facebooka. Znajdziecie tam wszystkie produkty, możecie złożyc zamówienie i poczytac o nowościach, które firma wprowadza do swojego asortymentu :) 

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...