piątek, 19 października 2012

Mariza - kremowy podkład z witaminą E

Zdecydowanie jestem fanką mocniej kryjących podkładów, ktore dobrze wyrównują koloryt mojej cery i zakrywają wszelkie niedoskonałości. Jednak każda z nas ma gorsze dni, kiedy ma ochotę zostac w domu, nie dbac o to jak wygląda. Właśnie w takie dni lubię zrezygnowac z ciężkich podkładów i postawic na coś lżejszego. Właśnie dlatego wybrałam dla siebie kremowy podkład z Marizy, który dodatkowo zawiera witaminę. 
Tak jak zapewnia producent, ten kremowy podkład zapewnia skórze świeży wygląd. Nie tworzy maski na mojej twarzy, a jedynie wyrównuje jej koloryt. Sprawia, że wyglądam, jakbym była nieumalowana, ale mimo wszystko cera wygląda przyzwoicie. Lubię taki efekt, zwłaszcza w te ludniejsze dni, kiedy moja twarz potrzebuje lekkości. Nawilżenie jest również. Mimo tego, że chwilę po nałożeniu twarz lekko się świeci, to po chwili krem się wkłania pozostawiając na twarzy delikatny mat. Zdecydowanie odpowiada skórze suchej i normalnej. 


Opakowanie podkładu jest proste, biało-czarne. Przyznaję, że ta prostota skradła moje serce. Jedyne co mogę mu zarzucic to to, że jednak wolę podkłady w opakowaniach z pompką. Ogólnie krem oceniam bardzo pozytywnie, choc przyznaję, że na początku, ze względu na niską cenę (ok. 8zł) bałam się, że może nie byc wystarczająco dobry. Myliłam się, w tym wypadku niska cena nie jest zwiastunem niskiej jakości. Zdecydowanie go polecam i namawiam, żebyście uwierzyły, że za te kilka złotych możecie zdobyc naprawdę bardzo dobry produkt! 
Wszystkim niepewnym od razu mówię, że też bałam się na początku zaufac tanim produktom, jednak teraz wiem, że ich jakośc jest bardzo porównywalna do tych o wiele droższych. Mariza to bardzo dobra, polska firma, która nie przeprowadza testów na zwierzętach. Jeśli chcecie się przekonac o jakości tych produktów, dostępne są one w sprzedaży bezpośredniej, poprzez tę stronę: Kosmetykimariza, możecie wstąpić do Klubu, zostać konsultantką i kupować kosmetyki dla siebie z 30% rabatem.

6 komentarzy:

  1. jak skończę, resztę moich podkładów wypróbuję ten ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kolorówkę Marizy, w dodatku jestem konsultantką i mogę zamawiać 30% taniej. Tego podkładu jeszcze nie miałam, ale używam matująco-kryjącego i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj miałam w rękach katalog marizy :)
    Faktycznie podkład wydaje się ciekawy, fajnie wyrównuje koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu Mariza... ta firma zaczyna mnie intrygować ;) fajnie wygładza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta firma już dawno, ale jak widzę skład to już wiem, że raczej nie chcę jej poznać. Parafina w składzie nie wróży nic dobrego, jedynie przyspieszone powstawanie zaskórników :( Chociaż nie powiem, jakbym miała okazję chętnie wypróbowałabym inne kosmetyki, orientujesz się czy jest taka możliwość przed ewentualnym zakupem?
    Pozdrawiam! Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i Mariza, a tego kosmetyku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...