poniedziałek, 15 października 2012

Lawendowy przyjaciel moich stóp - Active Care

Przyznaje, że stopy nigdy nie były moją ulubioną częścią ciała. Z zasady nie narzekam na swoją figurę, włosy, cerę, dłonie czy nawet paznokcie, a stopy zawsze były moją słabą stroną. Jednak uznałam, że czas zawalczyc i przywrócic moim stópkom odpowiedni stan :) Regularnie stosuję peelingi, aby nieco zetrzec twardy naskórek. Pomaga mi również nawilżająco-wygładzający krem, który testuję dzięki Agnieszce z Marizy :) 
Active Care - krem do stóp nawilżająco-wygładzający z woskiem pszczelim, lawendą i mocznikiem - zamknięty jest w biało-fioletowej tubce, która mieści 100ml. Przyznaję, że prosty design bardzo mi się podoba i uważam, że idalnie pasuje do jego przeznaczenia. Kolejną rzeczą, na którą zwróciłam uwagę - zaraz po tubce - jest zapach. Piękny, lawendowy. Wszystkie kremy przeznaczone do stóp, które miałam do tej pory miały dziwny i bardzo intensywny zapach mięty, a ten tego nie ma. Nie mam nic do zarzucenia, w tej kwestii spełnia wszystkie moje wymagania - wizualne i zapachowe.
Konsystencja dośc standardowa, czyli ani nie za rzadka, ani zbyt gęsta. Nie jest również mocno tłusty, a to co pozostawia na stopach - nie lepi się, nie stwarza żadnego dyskomfortu. Dobrze się rozprowadza i wchłania. Należy do wydajnych kosmetyków. Krem stosuję regularnie dwa razy dziennie i rzeczywiście widzę duże zmiany. Moje pięty(przede wszystkim, bo były najbardziej problematyczne), są zdecydowanie bardziej miękkie, przyjemniejsze w dotyku, na pewno nie są już szorstkie. 
Szczerze przyznaję, że nie jest to krem, który po jednym użyciu sprawił, że moje stopy sa idealne. Ale systematyczne stosowanie sprawiło, że moje naprawdę mocno suche nóżki, są w bardzo dobrym stanie i nadal zauważam poprawdę. Krem kosztuje ok. 8zł i według mnie jest to bardzo odpowiednia kwota. Dodatkowym plusem tego produktu jest to, że producent wywiązał się ze wszystkich obietnic zawartych na etykiecie. Zdecydowanie polecam! 




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...