niedziela, 14 października 2012

Fluid wygładzający od Perfecty z kwasem hialurynowym

W dniu dzisiejszym chciałabym przedstawić jeden z podkładów, które posiadam w swojej kosmetyczce. Szczerze mówiąc, sięgam po niego rzadko, ale że nie długo wyjeżdżam, czas przetestować go od każdej strony i sprawdzić czy na pewno nadaje się, aby spędzić ze mną te cztery dni :D

Co prawda jest on przeciwzmarszczkowy, a ja zmarszczek jeszcze nie posiadam, ale... na dbanie o siebie nigdy nie jest za wcześnie :) Fluid zamknięty w plastikowym opakowaniu z pompką. Ładny, delikatny design. Podoba mi się.

Mam kolor 03 i sama nie wiem dlaczego. Wydaje mi się, że popełniłam jakąś pomyłkę, podając ten nr Pani, z którą korespondowałam w kwestii nawiązania współpracy. Mimo wszystko, po nałożeniu na twarz, dość szybko wtapia się w kolor skóry, za co ogromny plus. Wydaje mi się, że kolor 02 byłby odpowiedniejszy, jednak z tym również daję radę i jakoś współpracujemy.

Fluid ma raczej rzadką konsystencję, dzięki czemu dobrze rozprowadza się na skórze. Dobrze nawilża, jednak nie zauważyłam, aby skóra po użyciu była bardziej napięta. Ma średnie krycie, wyrównuje koloryt, jednak w dni, kiedy na mojej twarzy pojawiają się jakieś dodatkowe niespodzianki, zdecydowanie musi iść w odstawkę. Skóra wygląda świeżo, nie czuję, aby była obciążona, podkład jest dość lekki.
Mam cerę mieszaną i fluid na mojej twarzy pozostawia przepiękne, matowe wykończenie, którego wcześniej nie dał mi żaden płynny podkład. Nie nakładam już pudru sypkiego, bo skóra wygląda naturalnie i taką ją pozostawiam :)
Ponieważ kolor jednak nie jest idealny, mam zamiar kupic sobie odcień jaśniejszy i używac go regularnie. Jego cena to 15zł za 30ml, więc jest jak najbardziej przyzwoita.

Czy któraś z Was ma ten podkład lub inne od Dax Perfecta? Jeśli tak, to bardzo ciekawa jestem, jak sprawdza się u Was?

9 komentarzy:

  1. daje efekt takiej...opalenizny, faktycznie jaśniejszy byłby odpowiedniejszy ;) ale co o matowego wykończenia to ciekawe ile by się u mnie trzymało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może faktycznie trochę ciemny ale nie wygląda sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. konsystencja jest jak dla mnie zbyt wodnista ...

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze zdjęcie jest po prostu.. wow... przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...