sobota, 24 listopada 2012

Kolejna paczka od Donegal!

Firmę Donegal bardzo cenię, zarówno za dobre i dość tanie produkty, jak i za miłą współpracę. Wczoraj otrzymałam trzecią już paczkę w ramach współpracy. Znalazłam w niej zestaw do manicure kiss kiss, ręakwice do demakijażu oraz kompres żelowy.
Jestem bardzo zadowolona i choć produkty tylko trzy, to nie mogę doczekać się testowania. Poniżej prezentuję zawartość paczki, a już wkrótce spodziewajcie się recenji, ponieważ nie są to produkty, które wymagają bardzo długiego testowania :) 
O którym produkcie chcecie przeczytać w pierwszej kolejności?

18 komentarzy:

  1. Ty, a Tobie to nie za dobrze?:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się miłe testowanie :) Gratuluję i czekam z niecierpliwością na opinie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemna ta donegalowa współpraca :) Kiss kiss'y są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompres żelowy bardzo mnie ciekawi
    Super współpraca

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te separatory są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rękawica do demakijażu? Bardzo mnie ciekawi co to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ciekawi rękawica do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesuje mnie ta maska żelowa, przymierzam się do kupna już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chętnie poczytam o rękawicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kompres żelowy ;) mnie ciekawi
    kiedyś miałam z Avonu, ale nie lubiłam go i wyrzuciłam
    teraz bym chyba lubiła hahaha ale nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie całuśne separatorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zaciekawił kompres żelowy :)
    Zapraszam na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje "_ ' boskie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...