poniedziałek, 12 listopada 2012

Lovely MUST HAVE, seria "Optymistic"

kilka dni temu publikowałam pierwszą serię lakierów Lovely MUST HAVE - naturalist. Pisałyście, że kolory są dość smutne, tak więc dziś czas na coś bardziej pozytywnego, wesołego. Zaprezentuję Wam serię optymistic, w której kolory są bardzo żywe i zdecydowanie optymistyczne, jak sama nazwa mówi :)
Wszystkie cztery kolory zamknięte są w takich samych, małym buteleczkach. Każdy kosztuje 5zł i każdy się tak samo pięknie mieni. Poniżej przedstawiam Wam jak konkretne kolory prezentują się na paznokciach wraz z króciutką charakterystyą poszczególnych odcieni.

Kolor nr 1, pomarańczowy
Ten kolor zagościł na moich pazurkach jako drugi i od razu go pokochałam. Nie jest on perłowy, ma w sobie piękny, błyszczący shimmer... jestem nim zachwycona. Do tego cudnie łączy się z innymi kolorami, np. z zielenią z tej samej serii :) Krycie - 2warstwy.

Kolor nr 2, różowy
Ten kolor zupełnie nie przypadł mi do gustu, za to mojej młodszej siostrze - bardzo. Kryje dobrze, ładne błyszczy. Jedyne z czym miałam problemy, to przy tym kolorze pojawiają się jakieś upierdliwe smugi. Zupełnie nie wiem z czego to wynika. W każdym razie kolorek przypadł do gustu siostrze, która szczerze go uwielbia:)

Kolor nr 3, fioletowo-niebieski
Ten kolor również uwielbiam. Wydaje mi się, że jest on najmniej perłowy ze wszystkich, a jedynie ma w sobie drobinki shimmeru, ktore pięknie się mienią. W zależności od światła lakier wydaje się być bardziej niebieski lub bardziej fioletowy. Dobrze kryje, dwie warstwy w zupełności wystarczają.

Kolor nr 4, zielony
Do tej pory nie lubiłam perłowych lakierów, ale ta zieleń definitywnie mnie przekonała. Połączenie shimmeru właśnie z perłowym wykończeniem jest genialne. Kolor współgra z innymi lakierami, świetnie kryje, ładnie się błyszczy. Jeden z moich ulubionych, a do tego bardzo modny w tym sezonie :)

Wszystkie lakiery bardzo mi się podobają i szczerze mogę polecić je każdej z Was. Wybór jest dość różnorodny, więc każda osoba znajdzie swój kolor. Ja natomiast dysponując wszystkimi ośmioma kolorami bardzo lubię je łączyć.

Który spodobał Wam się najbardziej, a który najmniej? Lubicie perłowe lakiery? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi i tego czy jesteście przekonane do takich wykończeń na paznokciach. Buziaki! 


13 komentarzy:

  1. fioletowo niebieski chyba najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowo-niebieski najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 niestandardowo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny zielony, tylko bez drobinek i perły, ale niebieski przypadł mi do gustu najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne, ale 3 chyba najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że trójka wszystkim się njbardziej podoba... nawet mojemu chłopakowi :DD

      Usuń
  6. Nie lubię zielonych, ale ten mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award:) http://sposobynapieknywyglad.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) A fioletowy cudny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...