wtorek, 20 listopada 2012

Przesyłka w ramach nowej współpracy

Paczka, której zawartość dziś wam zdradzę, dotarła do mnie wczoraj i jest owocem współpracy z pewną firmą. Maila wysłałam już bardzo dawno i przestałam liczyć na odpowiedź, aż do czasu, gdy w zeszłym tygodniu przedstawicielka firmy wysłała mi maila z informacją, że zostanie wysłana do mnie paczka. Radość była jeszcze większa, kiedy wczoraj ją otwierałam. O jaką firmę chodzi? Oczywiście Invex Remiedies. Oferują dermokosmetyki, które ciekawią mnie od dawna, w dość przyzwoitych cenach. Do testowania otrzymałam 2x50ml - tonik ochronny na bazie srebra i odmładzającą mgiełkę na bazie złota. Otrzymałam również próbki, na tyle dużo, że po ich zużyciu będę mogła wystawić opinię kremom - Silor+B na dzień oraz Silor+B na noc, a także żelowi Organic Silica. Jestem bardzo zadowolona z paczki, a testowanie zaczęłam już wczoraj wieczorem. Oto mój mini-plan, jak będę stosowała produkty:
rano: Odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota, krem Silor+B na dzień
po południu: Odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota
wieczorem: Antybakteryjny tonik ochronny na bazie srebra, krem Silor+B na noc
Nie wiem ile czasu zajmie mi testowanie, jednak już zauważyłam, że wszystkie produkty są bardzo wydajne. Recenzje ukażą się jak zauważę widoczną poprawę lub wykończę kosmetyki. Jesteście ciekawe? A może używałyście produktów Invex Remedies? Dajcie znać, co o nich myślicie :)

14 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktow. Czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję, jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj otrzymałam tą samą przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy, a o tych kosmetykach nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam kosmetyki Invex Remedies, powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam......Ale zapowiada się interesująco...! Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje,nie znalama tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje super współpracy...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, bardzo, bardzo ciekawa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam płyn do ciała na bazie srebra, bardzo pozytywnie go oceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i nie miałam możliwości przetestowania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...