czwartek, 22 listopada 2012

Zakupowe szaleństwo z obniżką 40% :)

O szalonej obniżce, którą ogłosił Rossman słyszały na pewno wszystkie bloggerki. Wiele z nich opublikowało zdjęcia swoich zdobyczy, teraz przyszła kolej na mnie. Dziś postawiłam przede wszystkim na paznokcie i wyszłam z czterema lakierami, a do tego dobrałam białą kredkę do oczu, którą miałam zamiar od dawna kupić. Za wszystko zapłaciłam 32zł :) 
W weekend mam zamiar się jeszcze wybrać po podkład 3w1 Max Factor, nowy puder Bourjois i jakiś cień L'Oreala. A wy? Również skorzystałyście z promocji albo macie zamiar?

24 komentarze:

  1. Ja też skorzystałam z okazji i kupiłam m.in. podkład z MF :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie w planach zakup tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się wybrać po mój ukochany tusz. A do kiedy promocja trwa?

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro się wybieram :) A podkład 3w1 jest bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Szkoda ze mam trocha daleko, ja wybrałam dla siebie kilka wspaniałych propozycji, Wibo mnie zaskakuje swoim asortymentem, nigdy nie miałam ich kosmetyków, a widzę że dziewczyny pokazują już zakupione produkty - wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar jeszcze wrócić po lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kupić ten brokat do zdobień...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wielkich planów nie mam, ale wybieram się jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Rossmana mam niestety kawał drogi dlatego disiaj na zakupy blogerek patrzę z wielką zazdrością...

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego mam tak daleko ???zazdroszcze...

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknosci! no jak przejsc obojetnie no jak?:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam zamiar dzisaij skusic sie na jakas pomadke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spytałam już na innych blogach, ale nie mogę doczekać się odpowiedzi, dlatego spytam i tu, czy ten rabat -40% łączy sie z innymi promocjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytalam dzis o to w moim Rossmanie i Pani odpowiedziala mi, ze w tym okresie nie ma innych promocji na kosmetyki kolorowe. Jest -40% na wszystko i tyle. Jednak laczy sie z zestawami promocyjnymi, dzis np. Widzialam zestaw nowy podklad max factor 3in1, lakier max factor + szminka za... 40zl :O niestety, kolor fluidu mi nie podpasowal - 75gold

      Usuń
    2. Mi gold też nie podpasuje, a szkoda, bo wybieram się właśnie po fluid i tusz :)

      Usuń
  14. Napisz koniecznie jak sprawuje się biała kredka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam recenzje wszystkich zakupionych kosmetykow, jak tylko je blizej poznam :*

      Usuń
  15. Haha, widzę, że wszystkie kobiety są zadowolone z tej promocji!:P Bardzo fajne zakupy! Ja kupiłam dziś podkład z Rimmela w formie żelu i planuję zakup maskary, ale nie wiem, którą wybrać.. :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze kupic jakies lakery,bo widzę,że blogerki coraz bardziej "szaleją" z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie zniżki :) Jestem ciekawa kredki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...