niedziela, 25 listopada 2012

Zakupowego szaleństwa część druga, lecz nie ostatnia!

Rossman kusi swoją promocją -40%, a ja pierwszym razem wyszłam z bardzo małymi zakupami i zdecydowanie nie byłam usatysfakcjonowana.. Przy drugiej wizycie kupiłam podkład Max Factor 3w1 i dwa lakiery z WIBO. Jednak nie są to ostatnie łupy, bo jutro idę po raz kolejny na małe zakupy :P Mam zamiar kupić puder Bourjois i szminkę Rimmel Kate Moss. Może coś jeszcze wpadnie mi w ręce i na pewno wszystko Wam pokażę.
W podkładzie MF już się zakochałam, biały lakier od WIBO przydał mi się do manicure'u, który wykonuję od lat, a m.in. dzięki zielonemu lakierowi, wkrótce na moich paznokciach powstanie kosmos :D oczywiście wszystko Wam pokażę, czekajcie cierpliwie!

Jeśli chcecie zobaczyć, co kupiłam poprzednim razem kliknijcie TU.

13 komentarzy:

  1. oooo podkład wygląda interesująco, daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też się zakochałam w tym podkładzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zielono-niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny lakier ;)
    a podkłady MF były moimi pierwszymi
    choć tego akurat jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się wybieram jutro, właściwie po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz,ale nie dziwię Ci się! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ochote na ten podkład, ale u mnie niestety już w żadnym Rossmanie ich nie było :/ Za to kupiłam dużo innych ciekawych rzeczy, których nie planowałam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam probeczke tego podkladu:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te dwa lakiery i jestem z nich bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe :) Poszukuję tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...