wtorek, 27 listopada 2012

Przegląd poczty VI

Dzisiejszy przegląd nie będzie bardzo długi, ponieważ ostatnio jak tylko coś do mnie docierało, to chwaliłam nie dośc na bieżąco. Ot, taka chwalipięta ze mnie :P Jednak obiecuję poprawę i będę zbierała przesyłki do jednego postu i publikowała zbiorowo, tak jak wcześniej. 

Pierwsza paczuszka to długo wyczekiwana paczka od kochanej Patrycji! Dostałam dwa cienie Inglota oraz podwójny cień Maybelline.  Wszystkie są piękne i z czasem postaram się opublikować jakiś makijaż z ich użyciem. Teraz powiem tylko, że ciemny cień z Inglota to mój ulubieniec ever i go nie oddam <3 W paczuszce znalazłam również kilka próbek. Pat, jeszcze raz Ci dziękuję!

Kolejna paczka, to zakupy w Yves Rocher z okazji przeceny -50% o której pisałam tutaj.Zamówiłam pięć buteleczek perfum oraz białą kredkę do paznokci. W gratisie otrzymałam zestaw do paznokci (bazę wygładzającą i nabłyszczacz) oraz serum przeciwzmarszczkowe - dla mamy :) 

Czy tylko ja uwielbiam ten moment, gdy listonosz puka do drzwi? ;) 

Paczki, które już częśc widziała zobaczycie tutaj:


10 komentarzy:

  1. tak z tego byla fajna przecena wiec nawet tyle perfum sie oplacało;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jakoś szczególnie nie zwracałam uwagi na perfumy w YR. Muszę zapoznać się z ich zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię ten moment,a jeszcze bardziej emocje, które towarzyszą mi podczas rozpakowywania paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonatura Cocoon x 5 ?? ;)
    Też ją kupiłam, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D

      ja od dawna znam ten zapach, więc jakoś mnie tak natchnęło i kupiłam aż pięc :P

      Usuń
  5. Tak, chyba każda z nas uwielbia listonoszów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszalałaś z perfumami
    A cienie od pati świetne a ten ciemny super - czekam w takim razie na pokaz na oczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie tylko Ty uwielbiasz gdy listonosz puka do drzwi ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie Tylko Ty lubisz ten moment :) Ja go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...