środa, 28 listopada 2012

Szybko i prosto, czyli mój ulubiony mani!

Mani, który dziś Wam zaprezentuję jest bardzo prosty w wykonaniu, idealny dla mnie. Zajmuje mi kilka minut, szybko schnie, a potem jest bardzo trwały. I najczęściej wcale nie zależy to od lakierów :) Wykonała mi go kilka lat temu moja bratowa i od tamtego czasu bardzo chętnie do niego wracam. W dodatku nie wymaga on żadnych specjalnych umiejętności, a tylko trzech lakierów z cienkimi pędzelkami. Ja mam z WIBO, które kupiłam w ostatnim tygodniu.
Mam już trzy lakiery, srebrny, biały i czarny /ale te dwa ostatnie mogą być inne:)/. Tak więc siadam, maluję kilka czarnych pasków na paznokciu od zewnątrz i w połowie płytki urywam. Tak samo robię z czarnym lakierem, a następnie ze srebrnym. Na koniec wszystko pokrywam bezbarwnym lakierem i mam mani, na tyle, aż mi się znudzi. Jeszcze nie zdarzyło mi się, aby taki wzór zaczął mi się ścierać, odpryskiwać itd. Jest super-trwały, jeśli mam dość zajęty tydzień, to noszę go te siedem dni. Jest niezastąpiony - efektowny, ale zarazem delikatny. Szybki i prosty, nie wymaga żadnych umiejętności - w sam raz dla mnie :D
Lakiery WIBO Art Liner mają bardzo dobre pędzelki, jednak są nieco zbyt rzadkie. Obecnie, gdy lakiery są nowe, a butelka pełna - bardzo mocno kapią i nie jestem w stanie nic z tym zrobić. Mam nadzieję, że gdy ich nieco ubędzie to aplikacja będzie łatwiejsza :) Ogólnie polecam, miałam już wiele lakierów tego typu, a te są jednymi z lepszych /zwłaszcza srebrny jest świetny, lepszy niż inne/:) 
Wklejam, abyście mogły zobaczyć pędzelek :) 
A Wam jak się podoba mój manicure? Może same już kiedyś stworzyłyście coś podobnego? Jestem bardzo ciekawa! 

9 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę atrakcyjnie :) I wierzyć mi się nie chce, że tak szybko można go wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! bardzo mi się podoba! i te klasyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ani jednego chociaż czaiłam się na nie podczas minionej promocji, o ja głupia żem nie wzięła! super ten mani, taki efektowny szybkens:)

    OdpowiedzUsuń
  4. eh teraz myślę sobie "żałuję , że nie kupiłam" ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...