niedziela, 11 listopada 2012

TESTOWANIE: Farmona, Sweet Secret, szarlotka

Cynamon, jabłko... wszyscy kochają szarlotkę, prawda? Ja najbardziej tą, którą robi moja ukochana babcia. Najlepiej na ciepło, a do tego gałka lodów waniliowych... ah, rozmarzyłam się! Pewnie zastanawiacie się skąd takie przemyślenia? Od dziś możecie zgłaszać się do testowania kosmetyków od Farmony z serii Sweet Secret o zapachu szarlotki! Brzmi świetnie, prawda? Jeśli nie znacie tej serii, zapraszam TUTAJ

Zgłaszać się możecie na portalu Bangla.pl. Oczywiście największe szanse mają osoby, które będą się na portalu udzielały. Jak? To proste. Wystarczy dodawać opinie produktów /m.in. kosmetyków/ i ich zdjęcia :) Powiem Wam, że moja przygoda na portalu zaczęła się od testów lakieru do paznokci, a potem... potem testowałam wiele innych rzeczy, dostałam się do "Klubu Kejt". Do tego na portalu jest bardzo miła atmosfera, dużo sympatycznych dziewczyn... Uwierzcie, można się uzależnić :D

Wracając do testowania, w skład zestawu wchodzi: 
  • Szarlotkowe masło do ciała (poj. 225ml)
  • Szarlotkowy peeling pod prysznic (poj. 225ml)

Jestem pewna, że będziecie zadowolone. Zarówno z zestawu, jak i z rejestracji, bo strona jest bardzo przyjazna użytkownikowi, a starania doceniane! Osoby, które już mają tam konto - nie macie na co czekać, ślijcie zgłoszenia i starajcie się! Trzymam za Was kciuki :* 

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym portalu, bo ja raczej na wizażu siedzę. Uwielbiam takie słodkie zapachy żeli pod prysznic, ale zużywanie kremów ciężko mi idzie. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie zapisalam do tego portalu zobaczymy jak sie to pociagnie dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dawna poluję na ten szarlotkowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarlotkę najlepiej jeść a nie się nią smarować ;)
    http://kotosowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarlotkę najlepiej jeść a nie się nią smarować ;)
    http://kotosowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę sobie tylko wyobrazić jak cudownie pachną te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem w fazie zaprzyjaźniania się z tą witryną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno się zalogowałam w tym serwisie i bardzo mi się tam podoba:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...