niedziela, 4 listopada 2012

Mariza: utwardzacz do paznokci 3w1

Szukając dobrego utwardzacza mam swoje stałe wymagania. Przede wszystkim chcę, żeby szybko wysychał, ładnie nabłyszczał i faktycznie utwardzał, a co za tym idzie - przedłużał żywot lakieru na moich paznokciach. Każdy kolejny produkt tego typu posiadał tylko dwie cechy, zawsze jedna zawodziła. No i kiedy pogodziłam się z tym, że albo będę płaciła dwa razy więcej, albo pogodzę się z tym, że jak utwardzacz szybko schnie i dobrze utwardza, to już nie nabłyszcza.
I jak zwykle, kiedy mam wrażenie, że nic lepszego nie znajdę pomocny okazuje się katalog Marizy i produkty, które mam przyjemność testować dzięki przemiłej konsultantce - Agnieszce. Wybrałam sobie utwardzacz, którego cena we wrześniowym katalogu wynosi 7,60zł, dokładnie tyle ile bez problemu dam za produkt, który nie dość, że jest dobry, to jeszcze wydajny i posłuży mi bardzo długo.
Przezroczysta, kwadratowa buteleczka, do tego standardowy pędzelek. Utwardzacz dzięki swojej lekkiej konsystencji dobrze się rozprowadza na paznokciu, nie tworzy żadnych zgrubień, nie rozmazuje lakieru. Tak jak pisałam wyżej zasycha bardzo szybko, co mnie cieszy i zdecydowanie ratuje w awaryjnych sytuacjach, kiedy czasu mało, a potrzebuję, żeby moje paznokcie dobrze się prezentowały. Przedłuża żywot lakieru, sprawia, że zdecydowanie mniej się ściera na końcówkach. 
I to, co ogromnie mnie cieszy - każdemu lakierowi daje piękne, błyszczące wykończenie Moje paznokcie jeszcze nigdy tak nie błyszczały. Przestałam się zastanawiać, jakim cudem Panie w gazetach mają takie piękne, lśniące pazurki :) 
Producent zapewnia, że owy lakier do 3w1. Możemy go używać jako emalię pod lakier, jako odżywkę, która wzmacnia i zapobiega rozdwajaniu lub tak jak ja - jako warstwę kryjącą. I jak jeszcze z tym, że nadaje się jako podkład się zgodzę, to zdecydowanie nie zauważyłam, aby moje paznokcie dzięki niemu się wzmocniły lub mniej rozdwajały.
Jeśli jednak tak jak ja potrzebujecie lakieru, który będzie wykańczał, utwardzał i nabłyszczał - zdecydowanie polecam Wam utwardzacz i jestem pewna, że będziecie zadowolone :) Jeśli chcecie kupić ten utwardzacz lub inne produkty - dostępne są one w sprzedaży bezpośredniej, poprzez tę stronę: Kosmetykimariza,gdzie możecie obejrzeć katalog, wstąpić do Klubu, zostać konsultantką i kupować kosmetyki dla siebie z 30% rabatem.

7 komentarzy:

  1. całe lato sprzedawałam kosmetyki tej firmy i tan utwardzacz jest naprawdę dobry. Ale lakiery już nie zachwycają, szczególnie te malutkie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zachwycają - kolorami. Jednak odbarwiają mi płytkę, więc zawsze muszę nakładać DWIE warstwy bazy :)

      Usuń
  2. Fajna rzecz :D Chociaż ja nie używam w ogóle utwardzaczy itp rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jak tanie kosmetyki potrafią zaskoczyć jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wypróbuję, cena zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na twoim blogu po raz pierwszy spotykam się z ta firmą

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej, bardzo lubię tanie, a dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...