środa, 28 listopada 2012

Ostatnie zakupowe szaleństwo, a raczej pustki w Rossmanie.

Jako, że do tej pory w Rossmanie było wszystko i nie zauważyłam jakiegoś ogromnego szału na promocję -40% nie spieszyłam się z zakupami i przyznam, że byłam nieco rozczarowana, kiedy półka z podkładami Max Factor 3in1 okazała się być pusta. Co prawda kupiłam już jeden, ale pomyślałam, że warto skorzystać z niższej ceny i chciałam kupić jeszcze jeden. Planowałam także zakup pudru sypkiego Bourjois, jednak w sklepie testery powiedziały mi, że to produkt nie dla mnie. Oczywiście, nie byłabym sobą gdybym wyszła z pustymi rąkami. 
Wybrałam sobie puder prasowany Healthy Balance z Bourjois, w kolorze 52 Vanille oraz czerwoną szminkę z Miss Sporty. Chciałam jakąś szminkę z Rimmela lub Max Factor, jednak w żadnej szafce nie znalazłam klasycznej czerwieni, więc zdesperowana wzięłam jedyną jaką znalazłam i tak stałam się posiadaczką szminki w kolorze 053 Watch out!, która kosztowała mnie 5złotych :) 

13 komentarzy:

  1. szkoda, że ta promocja już się skończyła:/ chociaż może to i lepiej, bo tak wydawałabym w Rossmannie kasę jeszcze przez dwa tygodnie!:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromne zakupy, ale fajne :) Ciekawa jestem pudru Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek wow bardzo odważny

    ja dziś też byłam ale wyczyszczone wszystko było; wzięłam z Miss Sporty konturówkę do ust i tyle

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie procz własnie tych podkładów były pełne półki tylko ja miałam pusty portfel i kupilamn tylko a moze az ?:D trzy rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą szminkę od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że u Ciebie też się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm bardzo energetyczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj chciałam ten puder kupić , ale nie było kolorów już

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie za to pełne szafy, ludzi ogrom, ale nic nie kupowali, tylko oglądali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą szminkę i jestem z niej zadwolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. RĘKOMA NIE RĄKAMI

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...