poniedziałek, 5 listopada 2012

Zapowiedzi - czyli o nowościach Bourjois, lakierach WIBO i innych...

Poniedziałek, pierwszy dzień tygodnia. Przede mną bardzo pracowite dni - na blogu i nie tylko. Ułożyłam sobie plan postów i chciałabym go zrealizować, do tego zaczynam ćwiczenia, chciałabym małymi kroczkami zacząć dążyć do idealnej figury. Myślę o tym już teraz, bo nie chce miesiąc przed wakacjami przypomnieć sobie, że chciałabym mieć płaski, umięśniony brzuch, jędrne uda i zgubić boczki. Do tego przyjmuję CelluOFF, więc myślę, że jedno z drugim będzie się dobrze uzupełniało.
No ale. Wracając do sedna - dziś post z zapowiedziami tego, co w tym tygodniu będziecie mogli zobaczyć i przeczytać na blogu.
Co Was najbardziej ciekawi? Myślę, że interesujący będzie post o nowości Bourjois - szmince z kolekcji Rouge Edition, która dopiero wchodzi do sklepów. Tak więc czekajcie, pierwsze posty już jutro!


7 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa nowości Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tam widzę z serii Sweet Secret, a ja bardzo lubię te kosmetyki, więc czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz :) a to "cos" to peeling, zel do mycia i maslo do ciala :) mam tez mleko, ale zostawiam na rozdanie

      Usuń
  3. ładnie wszystko przetestuj i pisz, jak się sprawdzają te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę wszystko już przetestowałam, muszę tylko porobić zdjęcia i napisać recenzje :) Mam nadzieję, że uda mi się szybko uwinąć, choć będzie ciężko bo mój laptop zepsuty i dorywczo korzystam z laptopów znajomych/chłopaka/rodzinki :P

      Usuń
  4. Twój blog został wyróżniony http://milusinka12.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...